Kızlar iyi geceler 5 gündür adetim gecikti test yaptım pozitif çıktı ama karnım bı acayip şiş kasıklarımda bı hayli şiş anlam veremedim daha önce 1 doğum yaptım ama böyle bir şey başıma gelmedi yarın doktora gideceğim ama anormallik bir durummu diye size sormak istedim .