Stateofmotherhood Oğlum 2 yaşında ve sıklıkla parmak ucu yürüyor. Bu yaş grubunda aynı durumu yaşayan var mı ?
Minikmucizem_10 Stateofmotherhood ay bu biz.kizim 2 yasinda ve parmak ucunda yuruyor.Parmagi kirilacak diye korkuyirum🤣
Mircan Stateofmotherhood 1 buçuk yaşa kadar öyle yürüdü ve çok seviyordu öyle yürümeyi simdi bıraktı ama hala aklına geldikce öyle yürüyor 2 yaşında benimkide oyun için yapıyorlar bence 😊
bundlebeach Stateofmotherhood 21 aylık kızım da öyle yuruyor goren herkes bi doktora.gotur normal degil diyor internette deseniz hersey yaziyor kafam allak bullak oldu 🙄😔
Stateofmotherhood Minikmucizem_10 İnternetten sebeplerine bakıyorum hiç biri yok doktorumuzda normal olduğunu söyledi ama neden bu şekilde yürüyor diye düşünüyorum🤔
Minikmucizem_10 Stateofmotherhood Oyun amacli yapiyorlar.Bizim doktorda normal demisti.Hatta bi arkadasim oglum 3 yasina kadar oyle yurumustu dedi.
Stateofmotherhood Minikmucizem_10 O an düşüp bir yerini incitmesi fikri beni tedirgin ediyor açıkcası. Çok sevmediğim bir oyun tarzı😅
Stateofmotherhood bundlebeach İnternet her daim en kötü senaryoları sunuyor ama ben bir sebepten kaynaklandığını düşünmüyorum. Alışkanlık olmuş bir durum gibi.