Sedef1303 birrtutamsevgi topuk dikeni. Aynı durumları ben de yaşıyodum. Fazla kilom vardı. Zayıflamaya başlaynca geçti. Bir de akşamları vazelinle kremleyip ayaklarımı çorap giydim yattım. Uzun süre oturduğumda zor yürüyodum ağrıdan. Sabahları adım atamıyodum. Geçmiş olsun.
birrtutamsevgi Sedef1303 çok teşekkür ederim bende ilk ayakkabında adımlarımı parmak ucunda atmaya başladım öyle ağrıyor ilk adımlar mutlaka bi Dr a görünücem benimde zayıflamam lazım sanırım
Fatmaglc Sedef1303 suan geçti mi nwler yaptınız bileğimde ağrı oluyor topukta öyle çivi gibi şişlik yok bende topuğun arka kısmına doğru başlangıçmış
birrtutamsevgi Ygz benim iki ayağım birden böyle ve hiç hazmetmem evde terlik giyeyim üstelik dışarda da babet giymeye bayılırım tüm alışkanlıklarımı değiştirmem gerekecek sanırım 😞