Herkese merhaba bugün oğlumla havuzbaşındayken birden oğlumun ayağı kaydı burnunun üstüne düştü burnu morardı birazda şişti . Doktora gittik avşa da olduğumuz için hastane yokmuş acil sağlık ocağı vardı oraya gittik elle muayene etti kırık olmadığını söyledi ama kafam çok karıştı . Elimle burnunun heryerine dokunuyorum ağlamıyor, kendi burun yapıma göre oğlumdada elimle inceledim . Ama çok üzülüyorum başına böyle bir olay gelen var mı ☹️