Oglusm hoşgeldin 3 yaş sendromu demelisin, bizimde o dönemlerde başladı cuma günü 3 yaşına girecek hala aynı aşırı sinirli herkese her yere vuruyor, aslında çok güzrl konuşuyor kendini ifade ediyor parka het gün götürüyorum enerjisini atsın diye bu seferde parktaki çocuklara vuruyor öyle çıkmazlardayım ki sizi çok iyi anlıyorum, sakin kalmaya çalışın yaptığının yanlış olduğunu anlatın kolaylıklar diliyorum🌸