Merhaba anneler benim oğlum 5 aylık sma optipro kullanıyorum mama olarak 3,5 aya kadar meme mama gittik atak döneminde emmedi vs o zamanlar kaka sorunu daha az vardı Suan da ise 2 3 geçiyor ben karnına masaj ayaklarını kaldırırsam poposunu uyarırsam yapıyor sadece çok sakıncalı biliyorum ıslak mendille uyarıyorum hafif doktorum öyle demişti mamadan olabilir mi acaba bir süre su vereyim dedim havalar sıcaktı asırı da ağzı akıyor o günler yaptı ama suyu sevmiyor içmiyor istemiyor çok Çok az içiyor sizce mamayı mı değişmeliyim aynı durumları yaşayan farklı mama kullanıp memnun kaldığınız varmı önerilerinizi bekliyorum birde kakası genelde hep yeşil doktor normal olduğunu söyledi ama oda aklıma takılıyor