Melekc İlk üç ay çok zor gerçekten. Ama geçecek. Benim bebeğim hiç susmuyordu o kadar çok ağlıyordu ki artık sesi kısılıyordu. 3. Ayına girince biraz rahatlıyorlar. Her emzirmeden sonra gaz çıkartın. Bacaklarını bağdaş kurar gibi yapıp sağa sola öne arkaya yapın rahatlayacaktır. Ben maflor kullanıyordum gaz için içinde zeytinyağı olduğu için her damlatmamdan sonra kaka yapabiliyordu. Deneyebilirisiniz isterseniz.