Baby01 eşim beyaz gömlek giyerdi çalıştığı bi kurumda. Firmanın verdiği sloganlı gömlek olduğu için kendi seçimimiz olamıyordu maalesef ya o kadar berbattı ki kumaş kalitesi. Eşim terler ama pis terlemez yada asla kokmaz ama o yaka kısmı hep simsiyah olurdu ya hep. Diğer müdür arkadaşının 2 gömleği vardı ben eşime firmadan 2 gömlek daha istetmiştim. İki gün asla gyidirmezdim. Vanish kosla kristal beyaz deterjanını almıştım, lekeler için jeli var mak atmadan iç yakaları kendi başlığı ile çitileyerek jelleyip mak atıyordum bi 60 derece de çitileme özelliğinde yıkıyordum sonra klasik şekilde 1saat faln sanırım sıkmasını 600 yapıp ütü ayarını seçiyordum yumuşatıcısuz asla tabii. Bimin bulut isminde mavi olan konsantre yumuşatıcısını kullanıyorum. Nasıl oluyordu biliyor musun ilk geldiği günden daha beyaz 😬😊