Tutkuayk 2 haftalıkken sancıları başladı ilk bebeğim cahillik anlamadim neti var acile gittik Maflor verdi bi işe yaramadı 3 hafta snra kontrolü vardi sab simplex verdi doktoru inanın 3jafta beklediğime pismanim boşuna bagirtip durmuşum oğlumu smdi cok güzel çıkarıyor gazını ama burda okuyorum günlük 20damla filan diyorlar bnm doktorum güde 4 defa 15 damla dedi uyanık filan olma durumuna göre genelde 3 defa veriyorum emziğin döküp. 2 aylik oldu emzihe hala alışmadı tadını sevdiği için ilacı döküp verince emiyor baya uyuyor öyle hatta😄