Balpetegii Ilk defa bir aşıyı bu kadar ağır atlatiyoruz ateşi sürekli yükseliyor düşmüyor halsiz hasta modunda sanki ne zaman geçer bu durum sizde olmuş muydu anneler😭
Sayka Balpetegii aşıdan sonra ateş 3gün olur. Ağrı olur huysuz olur 3gün geçer ağrı kecisi verirdim ben aşıdan sonra. Geçer inşallah siz yinede bi dokturuna sorun
Keremceylan Balpetegii Yaa deme öyle bizde bu hafta olucaz normalde bu zamana kadar olan aşılarda hiçbir sorun yaşamadık inş buda öyle geçer korkutun beni yaa😶😑
tavsaninannesi Balpetegii pazaetesi olduk bizde o gün olmadı ama bugün arada hafif hafif yüksekdi ateşi oda normaldir çok sorun olursa calpol verin dedi doktorumuz
canikom Bizim de ilk defa bu aşıdan sonra ateşi oldu. Hemen calpol verdim. Akşama yine içirdim. Öyle atlattık çok şükür. Şurubun yeni olmasına dikkat et canım. Doktor bir aydan sonra etkisini yitiriyor demişti. Yeni aldım ben de.
mmek_2014 Biz geçen hafta olduk bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Sadece kolu şişti biraz o da normalmiş.
canikom Balpetegii İnşallah çabucak geçer canım. Baktın inmiyor acile ya da sağlık ocağına götürürsün. Ateşten çok korkuyorum ben.
Balpetegii Keremceylan malesef cok zor geciyor bu gece uyku yok biraz uyudu uyandı ateşi cok kontrolsuz iştahsız huysuz sürekli ağlama modundayız
Balpetegii kitapkurdubebeninanasi bizde bugun olduk zor geciyor inşaAllah ama ateşinolabilir kontrolde olun👍
kitapkurdubebeninanasi Balpetegii kontroldeyim zaten ama her bebeğin ayni olmuyor tabi. Ayrica bi arkadas agri kesici verirdim asidan sonra demis ama takipli doktorumuz asla önermiyor atesi 39.3 olmadigi sürece calpol verilmesini o yüzden bugüne kadar hiç vermedim atesi olmadan
kitapkurdubebeninanasi Balpetegii insallah atesini düşürür tlrahat bir sekilde uyur Rabbim sifalar versin🙏