Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 yaşına girmek üzere ve memede uyuyor ben bir yere gittiğim zaman annem asla uyutamıyor, yakında da işe başlamak istiyorum. Yaşı da geldi artık memeden kesmeyi düşünüyorum. Salça, yara bandı gibi yöntemleri uygulamak istemiyorum. Yavaş yavaş bıraktırmayı düşünüyorum böyle bıraktıranlar varsa tecrübelerini anlatabilir mi ? Şimdiden teşekkürler ☺️