mislinabebek ama kendi takımında Yasin Yunus dışında kimseyle takılmıyordu ve takım aşırı dışlamıştı onu zaten takım içerisinde de araları bozuktu ,Berkan sonrasında özür dileyerek Gökhan’a yanlış yaptığını akabinde yapıldığını da doğal olarak kabul etmiş oldu
Kırmızı takıma geçince orda daha samimi olduğu ve takım olarak hareket ettiği insanlar vardı ondan bunu yapması çok doğal kendi takımındayken koloniler ne cepheler almıştı😂