Kızlar bexero aşımızın ilk dozunu 7. Ayda yaptırmıştık doktorumuz ağır gelmesin diye nimenrixi 1 ay sonra yapalım dedi şimdi aşı günümüz geliyor bexero 3 gün boyunca ateş yapmıştı bizde nimenrix de bu şekilde ateş yapar mı ya çok korkuyorum bebeğim mahvolmuştu ilk dozda. Sizde nimenrix ateş yapmış mıydı?