Kızlar 20 gündür diyetteyim 6 buçuk kilo verdim söylemesi ayıp anneme gidicem yarın sarma dolma yapıcam dedi aayyyy annne yapma dedim ben dayanamam ye kızım diyor birşey olmaz çok emek veriyorum kendime kilo vermek için spor yapıyorum aç kalıyorum sizce yesem ya da ne kadar yesem kilo almam