Melek30 Emziren anneler yamuna korseyi nasil kullaniyorsunuz,ben denedim ama yapamadim,kesinlikle mumkun diil,oklava yutmus gibi duruyorum zaten bebegi tutamadim bile,yapan varmi yahu bir yolu yontemi varmi bu isin?
emhmen_u Melek30 ay çok güldüm ya oklava yutmuş gibi 😀😀 ama gerçekten zor oluyo ama o göbeğin daha çabuk gitmesi için mecbur takacağız 😀😀
Melek30 Takmasina takiyorumda ama is emzirme kismina geldiginde buyuk sikinti yasiyorum,acaba daha ilerleyen aylardami taksam ,henuz yeni dogum yaptigim ,korse gogsume baski yapio ve sut gelio,o da bambaska bi sikinti