Mlstmr Evin içi 27 derece sıcaklık / nem 60-70 arası düşüremiyoruz nemi, 25 günlük bebeğim nasıl giydirmeliyim?
KaganinAnnesi26 Mlstmr geçen yıl sıcakta doğum yaptım ilk 15 gün 1 kat fazla giydirdim daha sonra tek zıbın bıraktım isilik olmasın çocuk 27 dere çok sıcak çünkü tek zibinla üşümez ama çorabını eksik etme ilk 3 ay
Gissem1907 Sen nasıl giyiniyorsan sadece bir fazlasını giydirsen yeter ben gündüzleri ayağına çorap ve sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum akşamları da esiyorsa cam açıksa ortamda uzun kollu zıbın altına da uzun alt bu kadar
Cihanbahar Gissem1907 bana da tam tersini diyorlar gündüz bi tık kalın giydir gece bi tık ince cünkü gece yatarken saha cok terliyorlar diye
mehmel54 Gissem1907 sadece zıbın ayağına ince çorap giydirirdim senin yerinde olsam çünkü çok sıcakta hasta eder bebeği Allah korusun
Mlstmr Cihanbahar gece gündüz evin içi hep aynı aksam yatarken sadece üstünü örtüyorum karnına kadar doğru mu bilmiyorum sanki hep üşücek gibi
Mlstmr mehmel54 altına pijamasız üşümez mi bacakları annem ısrarla göbeğine kadar ört diyo kararsız kalıyorum
mehmel54 Mlstmr eğer isterseniz ince bir pijama giydirebilirsiniz ama bana kalırsa eviniz zaten sıcak ve nemde çok giydirmeseniz de olur
Mlstmr mehmel54 aksam incecik giydirip açık bıraktım cok sükür güzel uyudu teşekkür ederim önerileriniz için 🙏🏻
mehmel54 Mlstmr ne demek büyüklerin dediklerini fazla dinlemeyin mantıklı geliyorsa dinleyin benim kızım büyüklerim yüzünden çok kez hastanelik oldu malesef size tavsiyem siz dinlemeyin 🙏