Kızlar beş ay önce doğum yaptım. (normal doğum). Nerdeyse makatıma kadar hem içten hem dıştan dikiş atıldı. Bugün lavaboya gittiğimde farkettim makatımda bi top oluşmuş. Ağrı falan yok ama hemoroid mi yoksa dikişlerimle alakalı bi sıkıntı mı yardımcı olabilecek var mı?? Çok korkuyorum bişey söyleyin lütfen..?