Hayaldusu Merhaba. Bebeğim 3 günlük iki gozundede iltihap gibi çapak gibi akıntı oluyor çayla siliyorum sütumle siliyorum 10 dakka sonra yine dolmuş oluyor gozlerini acamiyor. Herkes normal diyor. Ne yapmam lazım acaba. Doktora götürmeli miyim
290818 Hayaldusu götür canım bir krem veriyor bide nasıl masaj yapman gerektiğini gösteriyor düzenli uygularsan geçiyor süt ve çay işe yaramıyor ne yazık ki
Cihanbahar Hayaldusu normal ama göz doktoruna göster benimde aynıydı herkes geçer dedi ama niye öyle kalsın sürekli uğraşayım dedim doktora gösterdim bi damla verdi sabaha geçti
mucizelerimhu Hayaldusu Banada damla vermişti bide masaj yap demişti korma doktora git sana gerekiyorsa söyler yaparsın geçer. Benim oğlum bi gözü gerekeni yaptım o bitti diğer gözü başladı kaynanamla kayın pederim çok korkuyorlardı karışma diyorlardı ben aldırmıyordum onlar görmeden yaptım oda geçti damla ve masajla bide çayla sildim
mehmel54 Hayaldusu gayet normal ama sen yine de götür uğraşma ben kar kış yüzünden götüremezdim günlerce uğraşmıştım geçsin diye
Hayaldusu Cihanbahar acilde göz yok galiba çocuk acile goturcem. İnşallah bizimde hemen geçer çok teşekkür ederim.
Cihanbahar Hayaldusu istqnbulsaysan yakın isen hasekiye git cocuk acile hemen göz doktoru bakıyor gündüz gitmende fayda var zaten boş hep
Mer-seL Doktora götürün damla veriyor geçer hemen. Anne sütü de krem değil her yere sürülmez göz çok hassas. Yapış yapış olur iyice
Krtlmy Hayaldusu anne sütü zaten tatlı yapış yapış nası açsın damla verir doktor iki günde düzelir bide göz pınarlarına masaj yapın sıktıktan sonra düzelir