ArzelaHazan mamayi kesinlikle degistirin ilk bebeginde aptamil kullanmistim sutum yoktu doktor kontrolu ile mamaya baslamistik ama kabiz yapti nasil agliyordu yavrum doktora goturduk cerraha yonlendirdi minicik poposuna parmagiyla kontrol etti nasil bagirdi hic unutmuyorum meger mamadanmis ozel mamaya gectik ilk bebegimdi acemiydim simdi ki aklim olsa baska mama denerdim ne poposuna mudahele edilmezdi nede bebegim aglardi kabizliktan cok pismanim.