Bebeğim 3 gündür günde 4 5 kere kusuyordu bugünde biraz iştahsızlık vardı sabah 1.5 saatte tam 3 kere dolu dolu kustu acile götürdük kan idrar temiz çıktı röntgen çektirdik karnından bağırsaklarında az doluluk var dediler zaten her akssam 8 de 11 e kadar kolik aglamalari var sanırım midesini usuttu bu zamana kadar hiç kusmayan bı bebekti şimdi her mamadan 1 saat sonra kusuyor mide usutmesine ne iyi gelir daha ek gıdaya baslamadik