Rabia55_ bende bebeğimi 3aylikken yaptırdım,doktorum sünnette calpol değilde pedifen daha iyi oluyor,o yüzden pedifen ver demişti,ilk gün sünnet sonrası eve gelince verdim 2saat arayla tekrarladım, sonrasındaki 2 gün sabah akşam vermiştim. İyiki erkenden yaptırmışım. Açıkçası sünnet olacağı gün çok stresliydim bende ama sonrasında iyiki diyorsunuz yani. Şükür sonrasında herhangi bir sorunda yaşamadık.