Kızlar 4 yaş 2 aylik oğlum bezine geç bıraktı. Kabızlık sorunu da olduğu için kakasını hep tutuyordu. Ben farketmedigimde altına yapiyordu. Sadece bir defa tuvalete yaptı sevindi hoşuna gitti. Kabızlık için dulcosoft kullandım zorlanmıyor artık ama yine yine altina yapıyor. Çişi tuvalete yapıyor. Bazen külot yıkamamak için bez takıyorum bez olduğunu bilmiyor yine yapıyor altına. Havuza gidicez diyorum vaatler sunuyorum ama yok. Nasıl olacak bu iş