Deletedmom_14 Memnun kalarak kullandığım pompayı satıyorum. Fiyat 550 tl’dir. Gayet temizdir, tüm parçaları mevcuttur. 1 adet yedek valfi hiç kullanılmamıştır.
KbrMte Sarii54 elektirikli mi aldığınız diyicem ama değildir🙆🏻♀️ Manuel leri 200 300 arası neredeyse🤭