Idilg 2.5 aylik bebegimin bağırsakları gurul gürül aşırı gazı var . Normal mi bu kadar guruldamasi? Yaşayan var mı aranızda bu durumu?
Idilg dlkcltkc alerji yok görünüyor suan ama takip de ediyoruz tabi aşırı gaz huzursuzluk gürültülü kaka oluyordu bu yüzden alerji takibi yapıyorum ama bu sut ürünleri alerjisinden mi bahsediyorsunuz