Zeyneppp_123 Kızlar 2.5 ay oldu doğum yapalı. Bir haftadır vajinadan sarkan küçük ince kısa bir et parçası var . ağrımiyor ama . Kendiliğinden geçer mi acaba
Elifatlas Zeyneppp_123 bendede var kendılığinden geçmez lazerle tedavı edılıyor doktorum öyle dedi ama benı yada eşimi rahatsız etmıyr o yuzden gerek duymadım ama kanamanız olursa kontrol ettirin