HusneB valla bende yaşadım aynılarını 3,5 aydan sonra hafifledi şuanda 4,5 aylık gaz konusuna dikkat ediyorum hala 1 ay öncesine kadar sürekli sab simflex kullanıyordum şuanda kan ilacıyla d3 kullanıyoruz zaten onları sağlık ocağı veriyor. Ne yemek yiyebiliyordum ne uyuyabiliyordum ne kendime bakabiliyordum ne biryere gidebiliyordum afedersiniz tuvaletten kaç kere koşarak çıktığımı hatırlarım öyle bir ağlıyorduki sanırsın biri cimcikliyo. Şuanda o kadar huysuz değil Allahıma binlerce kez şükürler olsun. Birde emziriyormusunuz yoksa biberonlamı besliyorsunuz bilmiyorum ama emerkende çok gaz yutuyorlar biberon avent kullanıyorum ona rağmen gazını gaaak diye çıkarıyor kocaman adam gibi aşırı gazlı bizim kız. Hayat kalitesi sıfırdı valla bu ara düzene girer gibiyiz ne yemek yapabiliyor ne olanı yiyebiliyor nede evimin işini gücünü yapabiliyordum stresten sütüm gitti eşimde sağolsun bende durmuyo diye diye hep bana yüklendi sonucundada ben mahvoldum stresten egzamadır baş dönmesidir fazla kucağımda duruyor diyede skolyoz ağrısı ooff anlat anlat bitmez. Allah hepimizin yardımcısı olsun bu sene bebelere güncelleme gelmiş doğanların hepsi kolik neredeyse. Kesin onlarda hamileyken yediğimizden içtiğimizden kaynaklı 😂 bazı bebekler 6 ayına kadar bazı bebekler 100 güne kadar oluyormuş bizimki 3,5 aydan sonra düzeldi sizinde en kısa zamanda düzelir inşaAllah rabbim bol bol güç ve sabır versin 🙏🏼🙏🏼