Deffneee evet sizinde zayıfmış benim erkek ve 2 aydır böyle yemedıgı içinde maalesef gelişmiyor püre yapıyorum bari püre yerinde doysun yok anam 2 kasık yiyor öğürüyor sinirleniyor verme der gibi yüzünü çeviriyor sağa sola valla bende ağlıyorum aç aç yatar 10 dakıka sonra uyanır ağlaması huzırsuzlugu hep açlıktan ama yemiyor benim sütüm yetmıyor doğduğundan beri mama agırlıklı gidiyorduk ve alerjısı olduğunu öğrendim 6 aydır diyet yapıyorum ve alerjı maması kullanmak zorunda kaldım onunda tadj berbat yemiyor biberon ağzına almıyor kasıkla deniyorum onuda istemiyor valla bende napacagımı bilmiyorum çocuk doktoru eğer kilo almamaya devam ederse çocuk gastrolojiye götür dedi yemefıgı için kilo almıyor görsen 4 aylık bebek gibi