Kızlar bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olacak. 2 gündür birden ağlamaya başlıyor ama normal ağlama değil onu cimcikliyoruz gibi. Gazı var gibi kucağımda kasılıyor ağlıyor. Gaz damlası vs normalde işe yarardı ama şimdi etki etmiyor. Ağlıyor ağlarken biraz osuruyor. Geceleri çok sık uyanmaya başladı 1.5 saatte bir emmek istiyor ama gündüz de emmek istemiyor. Eli hep ağzında zaten ısırıyor sürekli ve çok tükürüğü akıyor emziğide bazen ısırıyor
Anlamadım şimdi bunlar gaz mı diş mi atak mı 🥺🥺