Kizlar bebeğim 6 ay 30 günlük 7.ayimiz yarın biticek.6 gün sonra nimenrix menenjit aşısı yaptırcaz sonraki ayda diğer menenjit çeşidi olan bexsero aşısı yapılacak.ben bu kadar fazla aşı yapilmasini istemiyorum ama korkuyorum da.ikiside üçer doz olacak.saglikci arkadaşlara sormak istiyorum acaba bu aşıların ikisinede gerek varmı bebeğim çok huzursuz oluyo her aşı onda travmaya sebep oluyor fakat yaptırmadan rahatsizlanirsada Allah korusun vicdan azabı çekerim.siz ne yaptınız ikisinde yaptırdınızmı.hem ücretli aşılar hemde çok acı veriyo.