Bebegim banyoya koşarak girdi kapisi acıktı kaydı düştü hastahaneye goturduk rontgen çektik bisey yok dediler ertesi günü yine götürdük yine rontgen çekildi yine bisey yok dendi belki kıkırdak kemikte zedeleme var dediler ön tedbir alçıya aldılar bi hafta sonra alçı çıktı 3 gündür topalliyo yürürken bazende ayağını tutup mizirdaniyo basina gelen varmi