serife1204 Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşına yeni girdi ve suan Kilosu 8300 gr gören herkes çok zayıf olduğunu söylüyor doktorumuzda biraz zayıf dedi. Nerdeyse 6 aylıktan beri hiç durmayan bi bebek çok hareketli. Sizin bebeklerinizin kilo durumu ne?
Leylacq serife1204 biraz zayıfmış 1 yaş civarı sanırım 10-11 ortalama bende tam bilmiyorum. Ama kilo aldırmak için mama emiyorsa 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz mamaya. Bir de karbonhidrat ve proteinağırlıklı besleyin. Siz emziriyorsanız da siz o şekilde beslenin sütün kıvamı yoğunlaşıp kilo alımı artsin
Sevmmm serife1204 12 aylıkken 10.850 gelmişti oğlum. Sonra hastalandı 1 kilodan fazla kaybetti 😒 sonra yeniden toplamaya başladı yani demem o ki dert etmeyin kiloyu verir alır bir şekilde toparlar
serife1204 Sontvbukucu kız canım sağlığı yerinde çok şükür ama herkesten böyle tepki alınca moralim bozuldu
serife1204 Leylacq teşekkür ederim dikkat edicem dediklerinize anne sütü ve ek gıda olarak besleniyor.
Edaa_K Canım benim kızım da 16 aylık şuan 9150 kilosu ortalamanın bir tık altında dedi doktor ama her ay kilo alımı yeterli aşırı hareketli sağlığı yerinde çok şükür takılma genetik özellik diye bir şey var sonuçta ben de eşim de ufak tefeğiz o yüzden kilolu bir bebek olamaz başkalarının bebekleriyle kıyaslama kesinlikle milletin dediğine de bakma kilolu olunca sağlıklı bir bebek olmuyor sonuçta hiç kafana takma 🙏🏻❤️
serife1204 Edaa_K teşekkür ederim gerçekten 🥰 içime su serptiniz. Sağlığı iyi çok şükür bi kaç gündür moralim çok bozuktu ama biraz daha iyiyim şimdi yetersiz hissediyor insan bianda kendini böyle durumlarda
birtutamsac serife1204 benim kızımda 14 aylık olacak 1 yaşında 7300 dü 🥲 sağlığı yerinde olsun napalım :)
Sahrabalam birtutamsac şuan kaç kilo sizin postlarınıza bir ara göz atmıştım kızımda aynı sizin bebeğiniz gibiydi kilo aldımı kızınız benim kızım on gündür yine yemiyor ağzında tutup tükürüyor aç geziyor 😣
serife1204 birtutamsac aynen öyle canım bi kaç gün taktim ama artık görüşüm bu yönde zorla da yedirilmiyor hiç bisey akışına bırakıyorum bakalim
Edaa_K serife1204 evet aynısını bana da yaptılar ve bunu yapanlar anne ya sanki onlar bu süreçlerden geçmediler gerçekten insanlar çok acımasız. Ama gerçekten üzülecek bir şey yok canım hepsi geçiyor sağlıklı olsun gerisi boş kilolu olsa da geliştikçe o da gidicek zaten önemli olan sağlıklı beslenmesi kilo zaten çocuğa zarar sen bebeğinin sağlığına yarayacak şekilde besle sen onun annesisin en iyisini sen bilirsin senden daha iyi kim bakabilir sonuçta öyle düşün ❤️
Kutay_22 36 aylık, 3 yaşında 14 5 kilo. Aşırı hareketli, çok zayıf ama çok şükür sağlıklı. O kadar harekete çok normal almamaları
Onek 1 yaşında ortalama 10 kilo olması lazım alt sınır 7.4 kilo korkmayın sizinki sınırda değil sınırın üstü en azından sağlığı yerindeyse dert etmeyin
serife1204 Çok teşekkürler içimi ferahlattınız🥰 eşim de bende çok takılmıştık bu konuya kilo aldırma çabasına girdik direk ister istemez. Dediğiniz gibi önemli olan sağlıklı olmaları gerisine cokta takılmamak lazım iyiki varsiniz anneler 🥰