Bugün oğlum 6 ay aşılarını oldu. 4buçuk aylıkkende alt ön iki dişi çıkmıştı hiç ateş olmamıştı. Aşı olup geldikten sonra oğlumun ateşi sürekli çıkıyor ve düşüyor resmen takip ederken zorlanıyorum bi çıkıyo bi düşüyo manyak oldum resmen. Doktoru 6 saat arayla calpol vermemi söyledi. Diş yada aşıdan sebep oluyordur dedi. Ama calpol de versem suyada soksam düzelmiyor sürekli oynuyo ateşi. Dişse yada aşı ateşiyse bir gecelik bişeymi bu yoksa günlerce mi sürücek ? Yaşayanlar bi el atın bana.