Ek gıdayı azaltın, ben bu şekilde çözüm buldum. Bebeklerin bağırsakları yavaş yavaş alışıyor katı gıdalara. Verdiğinizin yarısını vermeye başlayın günlük. Zaten 1 yaşına kadar temel besin anne sütü, yokluğunda/azlığında formül süt. Bir de böyle deneyin bakalım, inşallah düzelir.
Tekemerve