Arc1993 Kızlar 3 yaşında oğlum var. İnanın oyuncakların yüzüne bakmıyor. Odası oyuncak kaynıyor. Puzzle, kitap, bazen arabalarıyla, bazen top, balon falan oynuyoruz. Sizinkiler neyle oynuyor bu dönemlerde? Yeni bir şeyler mi baksam diyorum
Sessiz_oyuncu Arc1993 sürekli dışarı çıkalım sıkıldm diyor bazen bebekleri konuşturuyoruz. Ama çabuk sıkılıyor.
Dondurmalikahve Arc1993 Her dönem bişeye takıyo şuan oyun hamuru, yeşil küçük arabası ile oynuyor. Kitapta cırtlı kitap gecede onları yatağa alıyor.
Minnakkk Arc1993 3 bucuk yasında kızım surekli parkta oynamak istiyor aslında oyun kurdugu zaman cok guzel oynuyor legolarla puzzle falan oyun hamuru kinetik kum cok seviyor bazen bakıyırum evcilik oynuyor oyuncakları konusturuyır falan ama daha cok koltuk tepekerşnde zıolamyı düz duvara tırmanmayı seviyor 😂
Mini_ka Arc1993 oyuncak hiç dikkatini çekmez döker ama oynamaz mutfak karıştırmayi sever genellikle fırının içinde ki ızgara tel daha çok dikkat çekiyor onla oynamak istiyor 😂 en ilginc biz değilizdir diye umuyorum 😂
CatBoy Arc1993 Legoları çok seviyor büyük parçalı olanları, boyama ve oyun hamuru da ilgisini çekiyor.
06arzu Oğlum var, 3 ay sonra 3 yaşına giricek. Hiçbir şeyle oynamıyor. Bazen tren sürüyor. Sürekli disardayiz, parktayiz. Hacıyatmaz aldık bugün.., baya oyalandi, tek umudum o. 🙄
LaraCroft Arc1993 merhaba 2,5 yaş. En çok legolarla, kitaplarla ve oyun hamuruyla oynuyor. Birde balkona su kum aktivite masası almıştım. İçine deniz kumu koydum. Bir gün inşaat makineleri bir gün dinazorlar giriyor içine kafadan bir saat😂