Bir sorum var. Oğlum tam 3 aylık neredeyse doğduğundan beri sütün hızlı geldiği 5 dk emiyor sonra mızmızlanmay başlıyor. Eskiden 5 dk emip doyuyordu şimdi ise emdikten sonra ağlıyor aranıyor ellerini ağzına sokuyor aç olduğu belli . Bazen mama veriyorum rahatlıyor ve uyuyor. Sütüm var ama böyle bir durum yasıyorum. Mama vermekte istemiyorum fakat ağlıyor uyumuyor o da yoruluyor bende yoruluyorum o yüzden zorlanınca veriyorum. Günde 1 defa veriyorum 90 yada 120 cc. Kilo alımı iyi 6350 boyu 61 cm. Lütfen yardımcı olun(loş ışıkta,uyuyunca,uyunınca emzirmeyi denedim)