Bizim gibi olan var mı? Kızım kilo aldıkça boyu uzuyor. Yani asla vücudu tombikleşmiyor. tek elimle belini çok rahat kavrabiliyorum. Hala herkes zayıf diyor. Yapısı böyle farkındayım ama acaba hep böyle ince uzun mu olur sağlıksız gözüküyor 🙁 ek gıdaya yeni geçtik acaba toparlar mı biraz? 5 bucuk ay 7 kg 70 cm e dayandı