ELaaaedaa Kızlar merhaba 18 günlük bebeğim D3 başladıktan sonra kabızlık ıkınma yaptı karşılaşan oldumu yardımcı olurmsnz ne yaptınız..!
iremceren ELaaaedaa damlayı değiştirin ya da bağırsak düzenleyici kullanın ama damlayı değiştrmk çözm olr genelde
Kuzeyataannesi ELaaaedaa Yok canım, morarması, ama ikindi tabii, bende direk kestim ikinci vermemde hemen anlamıştım, direk bıraktım…
Kuzeyataannesi ELaaaedaa Direk bırak, birdaha verme, birkaç gün sağlık ocağına gidene kadar içmese hiç birşey olmaz, doktorum direk bırak demişti bana…