BabyOKK 5 ay 5 günlük olduk , yaklaşık 3 haftadır ne gündüz ne gece doğru düzgün uyku yok. Uyku öncesi büyük ağlama krizleri dalamama dalsa da 5 dk sonra uyanma evde tekim gün içinde mahvoluyorum ne yapacağımı bilmiyorum…
afraninannesii BabyOKK geçmiyor bence alışma oluyor. 21 aylık kızımın uykuları hâlâ çok iyi değil. Ama önceki zamanlara göre daha sabırlıyım. Kabullendim
Saripapatyam BabyOKK BU BENZER DURUMU 1.5 AY YASADIM O AYDA..4.AY ATAGI BAKMAYIN 4 DEDIGINE 6 YA KADAR SUREN VAR COK COK ZOR TRAMVADIR BENDE BU AYLAR :(
Tugcebyrk BabyOKK benimde bebeğim 5 ay 16 günlük ve bizdede aynı sorun var gündüzleri çok güzel uyurdu gece geç uyusada uyanmaz sabaha kadar uyurdu şimdi gündüz sadece kucağımda uyuyor oda gözler yarı açık yerine koyunca uyanıyor geceleride saat başı uyanmaya başladı anlam veremiyorum bende
BabyOKK afraninannesii geçtiğimiz aylarda böyle değildi ne olduysa son haftalarda oldu. Bundan sonra hep böyle olacak diye çok korkuyorum
BabyOKK Saripapatyam inanın bende bir travma içindeyim çok çaresiz hissediyorum eşimde çok yoğun çalışıyor bazı günler ağlıyorum oturup
BabyOKK Karanhulya 5,5 6 gibi uyanıyor normalde 3 4 uyku yapardı. Şimdi yine yapmak isteyip yapamıyoruz ağlıyoruz bağıra bağıra memede uyurdu artık uyumuyor sallıyorum uyumuyor ancak eşim kucağında dakikalarca sallıyor öyle toplamda 1 2 saat belki uyuyodur gündüz
Saripapatyam BabyOKK SACLARIMI YOLDUGUMU BILIRIMI SAKA DEIL O KADAR IYI ANLIYORUMKI SIZI GECIYOR TABIKI DUZENE GIRIYOR AMA ASLA UNUTMUYORUM YANI ASLA OGUNLERI ;(
Lawyerayse BabyOKK merhaba, mutlaka geçecek. Ama kendinizi daha fazla yıpratmadan kesinlikle uyku eğitimi öneriyorum. Biz de 5 aylığız. Pınar sbirsky akademi eğitimi satın aldım. 3 haftadır uyguluyorum. Yemin ederim canıma yazıkmış. Çok yüksek bi ücreti yok 750 TL. Bebeği uyku problemi yaşayan ve maddi olarak verebilecek durumu olan her anneye öneririm.
BabyOKK Lawyerayse inanın ben parasının da değilim ciddi ciddi düşünüyorum ama şu an doğru zaman mı emin olamıyorum zaten çok ağlıyor
DDG88 Lawyerayse merhaba, ben de uyku eğitimi düşünüyorum, biraz yorumunuzu alsam. Uygulaması güç mü? Bir de benim bebeğim her uykuya inanılmaz direnen bir bebek, ne derece etkin olur öngöremiyorum. Sizin deneyiminiz nasıl?
Karanhulya BabyOKK sabah 6da uyandığında 2saat sonra 1.uyku yaptırın Uyandı yıne 2saat uyku 3.uyku 2 yada 2.5saat sonra Gece uykusuna da en geç 8:30da geçmiş olsun. Uyku ve uyanıklık sürelerine dikkat edin. Bu aylarda atak diş ve uyku gerilmesi var benım bebeğimde o aylarda öyleydi 6aya 1hafta falan kala şükür geçti
Lawyerayse BabyOKK ben de tek bakıyorum. Bi işim olsa bırakacak kimsem yok. Zaten hep kucakta geziyor bir de üzerine uyumayınca gece gündüz kucakta salla babam salla. Kollarımın ağrısında ağlaya ağlaya bir hal oluyordum. Meğerse çocuk kendi uyumak istermiş. Gerçekten o da rahatladı. Siz bence bi araştırın instagramından falan içinize sinecek. Ay böyle de reklam gibi oldu ama vallahi canı gönülden tavsiyem yazık bu analar daha fazla yorulmasın 🫶
Lawyerayse Ben 4 aylıkken aldım. Bir hafta alıştırdım sonra tam başladım. Benimki de ağlak bir çocuk. Hala öyle uyanıkken kucak İçin bas bas bağırır ama uyurken yatağına koyunca ağlamamaya başladı. Dua edeceksiniz cidden. Canınıza yazık.
Lawyerayse BabyOKK PDF şeklinde ve videolar şeklinde eğitim var. 8 hafta da her salı canlı zoom görülmedi yapılıyor. İstediğiniz soruyu soruyorsunuz geldiğiniz aşamayı anlatıyorsunuz yanlış varsa yönlendiriyor yardımcı oluyor Pınar hanım.
Alev11 Bu aylar böyle normal canim çok iyi anlıyorum yetişemiyordum hiç biseye ve yetersiz oldugumu düşünüp sahada mafoluyordum kızım 15 aylık şuan 1 yaşına doğru Herşey oturdu sanki şuanda dişlerin verdiği huzursuzluk var ama inan dahada kolay ilk aylar neydi diyorum her günü ayrı bı dertti sanki bı emeklesin fln daha da iyi olcak insalalh onun sana ihtiyacı var ve bu duruma alisiyosun zamanla ne olduğunu anlıyorsun insalalh bı kaç ay sabret rahatliycaksin boş yere yıpratma kendini akışına bırak valla eridim bittim ben bı senede 47 kg düştüm istesem yapamazdim 😅 o bı anni desin yürüsün herşey bitecek canm 🥰
BabyOKK Alev11 çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur çevreme paylaşmak bile istemiyorum sanki ben yapamıyormusum gibi bir his doluyor içime o yüzden kendim mücadele ediyorum ama zorlanıyorum işte elimde değil yapabiline helal olsun