Ne var bunda duygulanacak demeyin bebegim 12. Ayina girdi ve yeni emeklefi bir iki gündür hatta bu gün ayaga bile kalkmayı denedi cok duygusalim cevremde surekli niye emeklemedi doktora goturun tembel bu cocuk kemiklerinde sıkıntı mi var dediler canimi sıktılar ve kızım birgun birden emekledi henuz dişi cikmadi ama yakinda oda gekir umarim mizmizlaniyor çünkü 🤭