Merhabalar 18 günlük bir bebeğim var doğum sezeryanla olduğu için ilk günler sütüm yoktu 3.gün filan gelmeye başladı o günden beri gayet güzel geliyordu 11 günlükken doğum kilosuna da ulaşmıştı ancak 2 gündür sütüm de azalma yaşıyorum süt artırıcı humana çayı rezene çayı kimyon çayı içiyorum su tüketiyorum ancak normalde göğsüm sütle dolar sertleşirdi fakat 2 gündür az miktarda süt var bebeğim 2.710 gr doğmuştu henüz 3 kilo bile olmadı 2.950 idi geçen hafta kontrole gittigimizde. Bugün mama verdim bittigi an fışkırtarak kustu biraz sakinlesmesini bekleyip meme verdim 10 dk civari emdi. Benim gibi sütünde azalma olup da artirabilen var mi ya da bana tavsiye edebileceginiz bir şey bebeğim çok küçük olduğu için kendimi cok çaresiz ve yetersiz hissediyorum yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim