prensesannesiiiiiiiiii Bugün corba yaptım Kabak , patates , pirinç ekledim biraz fazla yaptım dolaba koysam yarjn tekrarsan ısıtıp versem birşey olur mu acaba
Minikmucizem22 prensesannesiiiiiiiiii bişey olmaz koyabilirsiniz. Ama en sağlıklısı sicakken küçük cam kavanozlara koyup ağzını sıkıca kapatıp ters çevirip ılıyınca da dolaba koyup ertesi gün benmari usulü ısıtmak bilginiz olsun 💕
Karaoglannesi prensesannesiiiiiiiiii besin degerini kaybetmeden yesin istiyorsan gunluk ver ama acil isinin olduğu zamanlarda hic yoktan iyidir
Mbebeh prensesannesiiiiiiiiii Günlük bile değil öğünluk yapıyorum. Bir öğün yedirdigim birşeyi ikici öğünde asla vermiyorum. Ertesi güne zaten saklamiyorum.
Keremceylan prensesannesiiiiiiiiii Hiç birşey olmaz ben de fazla yapıyorum 2 günü geçirmiyorum ama onun harici dolapta olduğu sürece birşey olmaz
Mbebeh Ipekcankar Taze taze yesin çocuğum diye 😊 Besin değeri azalmadan, tadı değişmeden yesin diye. Biz kendimize de her öğün taze yemek yapıyoruz. Az yapıyoruz kalmasın diye diğer öğünde yemiyoruz.