Anlattıklarınız çok normal bebek bu bir anı bir anını tutmuyor ki birde zannedersem 1 yaşında da bi atak vardı kızım şuan 14.5 aylık 1 yaşına girerken zorlanmıştık uyku huysuzluk vs vardı şuan yine aynı da kafanıza takılacak bi durum yok yani size bağlanması sürekli görmek istemesi falan çok normal kızım çok küçükken başlamıştı ona hala aynı ben nerdeysem peşimde sesimi duysa dahi olmaz illa görecek beni.