Anneler sütüm tazyikli neden geliyor?Oğlum 3 aylık oldu son 1 haftadır arada yine yapardı da ama bu ara memede bi kavga aldı basını gitti bizde.Sabah-akşam 2 kere memede bi kavgamız var.Tazyik hiç geçmicek mi el ilede önden hafif sagıyorum ama devam ediyor sanki.