mislinabebek Merhabalar. Acaba sizde her seferde yeni başlıklar alıyormusunuz. 5 günde bitiyor. Sürekli yeni alıyorum. Acaba kaynar suda dezenfekte etsem tekrar kullanamaz mıyım ?
48316ELIZAN mislinabebek Bende biriktirdim kaynatayim diyorum pamuklari cikarip ayri yikayip olur gibi aslinda .
Makasal mislinabebek ben yapıyorum walla yıkıyorum pamuğunu çıkartıp kuruluyorum sonra tekrar pamuğunu takıyorum Çünkü çok pahalı ve çok gidiyo. Ama eğer pamuğa geldiyse bişeyler at onu.
Balevlatm mislinabebek ben hiç atmadim yıkadım dezenfekte ettim tekrar kullanıyorum yoksa şimdiye 100 200 tane uç almıştım 🤦
Sevalbasar Birtanesi 5 kes falan yıkayıp kullandım süngeri ezilince kullanılmıyo zaten,yoksa dayanılmaz onu almayaa
simsimum mislinabebek pamuklara ve uçlarını yıkayıp tekrar kullanıyorum çok kötü olmamislarsa yoksa paşa dayanmıyor onlara
maysa-19 mislinabebek ben fazla kullanamadim ama şöyle bişey duydum o plastik varya onu yıkayıp o bez kısmına bulaşık süngeri kesip koyuyorlarmis.plastigi değilde sungeri yeniliyorlarmis
Burculicee mislinabebek ben wee nin aspiratörünü kullanıyorum e bebekten aldım diğeriyle uğraşmaktansa bunu kaynatıp yıkayıp steril edip kullanıyorum bi bakın isterseniz https://www.hepsiburada.com/wee-baby-baby-burun-temizleyici-p-AILEAKBE12069?magaza=FARMAUCUZ&url_src=and-product-detail
Serapem mislinabebek canım asla yenisini almakla uğraşma ben iki kızıma da aynı başlıkları kullandim Allah aşkına ne olacak kaynatmaya bile gerek yok yıka yıka kullan
Papatyamkuzum mislinabebek tek kullanımlık bi defa kullanınca hemen atıyorum. Zaten burun temizliği yapınca süngerine ve hazneye sümük yapışıp kalıyo. Evet her defasında değiştirmek maliyetli oluyo bi kutu yedek uç 50 lira ama olsun. Yok yere çok para harcıyoruz her hafta bi kutu alsak çokta sorun olmaz.
Burculicee mislinabebek diğeri gibi manuel yumarlak ucunu silikon ucu beebğin burnuma diğer ucuyla ağzınızla çekşyorsunız
ayseeeasln21 mislinabebek Ucun kirliliğine göre atıyorum eğer çok kirlenmedi ise 1 veya 2 kere kullanıyorum çünkü gerçekten artık herşey aşırı pahalı kızım doğduğu zaman aldığım 10 tane uç 10 tlydi şimdi ise 40 TL’ye aldım bugün 🙄
mislinabebek ayseeeasln21 evet çok pahalı maddi durumum iyi hiç problem yok benim açımdan ama gereksiz pahalı 🙄
incismom mislinabebek bence böyle birşey yapılabiliyor ve sağlıklı olsa o uçlar o şekilde satılmazdı. Bir videoda görmüştüm. Ucu elektrikli süpürgeye takılan varmış. Süpürgenin en düşük ayarında aspire ediyorsun. Trendyolda satılıyor ama adını unuttum. Süpürge ucu uyumlu. Çok ilginç ama aşırı iyi çekiyordu ve tek kullanımlık değil.