Kızlar bebeğimin bütün ürünleri doğduğu günden beri mustela şampuanı kremi bebek yağı hepsi. Kızım 7.5 aylık mustelanın güneş kremini aldım ama kötü kokuyor böyle kimyasal bir koku gibi diğer ürünlerinin kokusu hiç böyle olmadığı için içime şüphe düştü eczaneden aldım ama emin olamadım sahte olabilir mi yada bu güneş kreminin kokusu mu böyle? Kullanan anneler kokusu nasıl yardımcı olurmusunuz?