Dogalbal benimki de uyanmadık zaman altını açardım uyanırdı hemen. Bide gece baya doyururdum karnını sabah 5 6 ya kadar uyurdu maşallah sarılıkta olmadı kilosu da gayet iyi. Şu an 4 ay 20 günlük hala uyuması o şekilde şimdiye kadar uykusuz kaldığımı bilmem. Herkes gözümü korkuttu aman bebek doğsun gece uyumayı unut diye. 😅