papatya011 Asivemavi bizimde öyleydi doktorada götürdük birşeyi yok kulagında dedi sanırım keşfettiği için bir dönem kulagıma takmıştı suan 21 aylık oldu bu defa kılagı ellemiyor ama küpesini elliyor