Hapykindasil gazı tam çıkmadıgı için burnunda geliyor. Emzirdikten sonra gazı mutlaka cıkarmaya calısın. Biraz zor olacaktır, daha cok minnoş cünkü. Emzirdikten sonra hemen yatırmayın, 15 dk dik tutun. Bu da sindirimini hızlandırır ve gazı cıkamasa bile burnundan geri gelmesini engelleyebilir. Reflü yatagı tavsiye ederim. Kusarsa en azından Allah korusun genzine kaçma olayını azaltır. Bunları çok yaşadım ben. O yüzden tavsiyemdir. Gazı ilk etapta cıkmıyorsa bile 10 dk sonra tekrar tekrar deneyin.