Derinsuveannesii 68 günlük bir kızım var arkadaşlar doğduğundan beri Aptamil mama kullaniyorduk ama kizima çok kabızlık ve gaz yaptı değiştirdik similac kullaniyoruz aptamil mamada hem kusuyordu hemde akitiyordu az icmesine rağmen ama similac manaya geçince Dr Brown biberonu kullaniyoruz hiç kusmuyor yaklaşık bir aydır içiyor normal mi bu sorun olabilir mi kusmamasi