Kızlar bebeğim iki haftalık çok güzel emiyor ve günde en az 6-7 bez değiştiriyoruz karnı doyuyor çok şükür. Ama her emdikten sonra belli bir süre geçince kendisini kasıyor kastığı için yüzü kızarıyor falan birkaç saniye kasıyor sonra ya geğiriyor afedersiniz ya da gazını alttan çıkarıyor ama bazen çıkaramasa bile yapıyor o hareketini normal midir bu acaba? 🙏🏻